منتديات تايم أوت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات تايم أوت

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت حلوة

كاتب الموضوعرسالة
حسين الوحش
مشرف منتدى النكت وبرامج الكمبيوتر
مشرف منتدى النكت وبرامج الكمبيوتر

ذكر عدد الرسائل : 136

أوسمة التميز الممنوحة للعضو
.: عضو متميز في برامج الكمبيوتر
نقاط التميز:: 12

نكت حلوة Empty
مُساهمةموضوع: نكت حلوة   نكت حلوة Icon_minitimeالجمعة يوليو 06, 2007 11:32 pm

كل يوم النمر ينزل في الأرنب ضرب و يقول له إنت ودانك طويلة ليه. اشتكى الأرنب للأسد و قال له على تصرفات النمر معاه.الأسد قال للنمر يا أخي إتلكك للأرنب بطريقة أحسن من كده، قول له هات لى جزر، إذا جاب لك جزر لونه أصفر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أحمر، و إذا جاب لك جزر أحمر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أصفر. فقال النمر للأرنب أنا عاوز جزر، فقال له الأرنب، عاوز الجزر أصفر و لا أحمر.النمر نزل في الأرنب ضرب و قال له إنت ودانك طويلة ليه

واحد نام بالشقلوب صحى لقى رجليه معمصة

لاعب كرة أضاع ضربة جزاء عن عمد فسألوه لماذا.. قال:لآن التعادل من صالحنا

واحد بخيل ييجي بالليل و يقول لولاده مين يتعشى ومين ياخد جنيه كل الولاد يقولو ناخد الجنيه ييجى الصبح ويقولهم مين يفطر و يعطى لبابا جنيه

واحد بخيل وهو بيموت بينادى على اولاده: نادر هنا ؟ أيوا يا بابا... و كريم فين ؟ رد وهو بيعيط أنا جنبك يا بابا... قالهم انتو الاتنين هنا و سايبين نور الصالة منور

مره واحد حلق كبوريا قرصته

سواء تاكسي داخل ينام ، فمراته قفلت عليه الباب ... فقال لها افتحي الباب تاني و اقفليه

واحد نفسه يطلع القمر .. فراح لجماعة خدوا منه فلوس وبعتوه حته فى الصحراء... فهناك قابل واحد مدروخ وبيقول له:انا حران من الشمس. فالتانى قال له : وانا فادى من الأرض

عجوزتان تريدان الزواج قاما بعمل اعلان ؟؟ تزوج واحدة واحصل على الاخرى مجانا

كبابجى يوم جوازه فرش سريره بقدونس

واحد أخذ فيلم و طلع من فوق الدور العاشر و رماه لكنه ما تكسر ليه ؟ عشان فيلم هندي

في عجوز بشعة شافت نفسها بالمراية فقالت : قطيعة حتى المراية غشوه

نكت حلوة
صفحة 1 من اصل 1